Sunday 3 April 2011

Home » , , » KEPUTUSAN PENUH ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR BERITA HARIAN 2010| SIAPAKAH BINTANG PALING POPULAR 2010 3/4/11

KEPUTUSAN PENUH ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR BERITA HARIAN 2010| SIAPAKAH BINTANG PALING POPULAR 2010 3/4/11

Keputusan Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian 2010 akan diketahui pada malam ini. Keputusan yang disiar langsung oleh TV3 dari Arena Of Stars Genting Highland akan ditunggu2 oleh seluruh rakyat Malaysia. Siapakah yang akan membawa pulang sebuah kereta nissan dan pelbagai hadiah yang lumayan. Keputusan Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian 2010 akan diketahui akhir siaran langsung ini.

zizan raja lawak bintang paling popular 2010

Zizan Calon Popular Menggarap Anugerah Bintang Paling Popular 2010

Zizan!! Siapa yang tak kenal dengan dia. Naib juara Raja Lawak musim pertama lama dahulu kini sudah meniti dibibir peminat. lawak yang konsisten dan disiplin yang tinggi meletakkan dia sebaris dengan otai2 pelawak negara. Kalau dulu Saiful Apek dan Nabil pernah menjadi Bintang Paling Polular, tak mustahil Zizan juga mampun untuk menjadi seperti demikian.

Lisa Surihani dan Shaheizy Sam juga merupakan calon femes untuk menang Anugerah terbesar dalam dunia artis di Malaysia. Siapakah yang akan menjadi Bintang Paling Popular Berita Harian 2010?? Marilah kita sama2 menanti dengan penuh sabar.

Keputusan Penuh Anugerah Bintang Paling Popular BHarian 2010

Keputusan penuh akan diupdate selepas keputusan diumumkan insyaAllah. Selamat menonton di TV3 jam 9.00pm. Stay tuned!!

Sumber: Tok Esah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...